6. mars 2009

Jeg undres og gleder meg...

Snart er det brukerkonferansen til It's learning. I år gleder jeg meg virkelig. Professor Michael Wesch er invitert. Jeg la første gang merke til fyren den gangen har publiserte en videorespons på YouTube om Web 2.0. Hans måte å respondere på gjorde meg nysgjerrig, og satte i sving mange tanker. Anbefaler deg å bruke 4.32 min. på videoen under og etterpå lese videre.



Wesch har publisert flere videoer på Youtube og viser seg å være en svært nytenkende kar, som søker å utvikle måten det undervises på, samarbeides på og rokker ved mange sannheter. Jeg lar en annen video tale for seg. Dette er spennede saker.



Anbefaler deg gjerne å ta en titt på flere av videoene til Michael Wesh her. Begynn f.eks. med denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar