14. mars 2010

Nytt verktøy for å lage din egen bloggmal

Googles bloggverktøy har vært der lenge. Det har alltid vært lett å bruke og derfor kjapt å komme i gang med å lage sin egen blogg. Utseendemessig har ikke blogspot vært stedet å henge for den trendbevisste. For en som meg, som kun med jevne mellomrom deler noen av funnene mine og ikke er så overvettes opptatt av form og farge har det spilt liten rolle.

Nå er imidlertid tiden kommet, og jeg må jo innrømme at jeg har latt meg inspirere. Mitt enkle hvite design har forsvunnet til fordel for den nye designmaler som har latt meg endre utseende med flere valg for bakgrunner, bilder, lay outs og fargepaletter. Synes ikke det ble så verst selv.

Les mer om Googles nye template verktøy eller se videoen under for en kjapp intro:

1 kommentar: